آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

آکورد آهنگ روزهای خوب از سیامک عباسی

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 3/4

Em                         C                          D                            Em
سن و سالم کم بود غرق بازى بودم به همون دنیاى ساده راضى بودم
Em               C                           D                            Em
 
شاد بودم شاد و سرخوش و بازیگوش سادگى دنیامُمیگرفت در آغوش
        Em                       Am                  Bm                       G
 هر کجا میرفتم مى شکفتم در خود شیطنت مى کردم عشق جارى مى شد
        Em                   Am                Bm                       G
اون روزا یادم هست زندگى با ما بود پدرم مى جنگید مادرم زیبا بود
     D
روزهاى خوب و
      Em
بى صدا سوزندیم
        C            D
بین اون بازى ها
        Em
کاش جا مى موندیم
     D
روزهاى خوب و
       C
بى صدا سوزندیم
       C            D
بین اون بازى ها
       Em
کاش جا مى موندیم
                   Em           Am6
عشق مى دادیم و مى گرفتیم از هم
      Em    C              Bm            D
قهرها کوتا(ه) بود دوستى ها محکم
        C             D               Am
زندگیمون خالى از غم و ماتم بود
         Em             Bm     D
شاد بودم وقتى سن و سالم کم بودs

 



نویسنده : دسته : سیامک عباسی , , بازدید : 2888 نظرات() تاریخ : یک شنبه 1 شهريور 1394 ساعت : 12:18

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ